nl
Inloggen


Inloggen Registreer
X

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

Escape Room the Game: 2 spelers
0 Reviews | Review toevoegen

Escape Room The Game 2 avonturen voor 2 spelers.

Artikelnummer

SP140 

€ 14,95
€ 12,50
Prijs per stuk

Voorraad : 1

Aantal: 
Bestellen
 

Heeft u een vraag over dit product?

Stel ons uw vraag

In deze uitdagende en zenuwslopende 2 player editie werk je samen met 1 teamgenoot om puzzels op te lossen en verborgen aanwijzingen te vinden. Het spel bevat 1 introductie spel en 2 complete avonturen.

Kidnapped: Schaduwen dansen over je gezicht terwijl je door de donkere steeg loopt. Het is een koude nacht. Moe van je werk loop je over het industrieterrein richting huis. Plotseling, uit het niets, bedekt een hand je mond. Je schreeuwt maar het geluid wordt gedempt door een doek die hard tegen je mond gedrukt wordt.Terwijl je in paniek terugvecht voel je opeens iets hards tegen je achterhoofd slaan. Dan wordt alles zwart... Je komt langzaam bij en merkt dat je vastgebonden op de achterbank van een auto ligt. Je hoort de man achter het stuur wat mompelen. Je kan nog net horen wat hij zegt voordat je opnieuw wegzakt. Je schrikt weer wakker. Terwijl je opstaat van de harde stenen vloer hoor je een tikkend geluid en ruik je een doordringende scherpe geur. "Waar ben ik?" Als je ogen aan de duisternis zijn gewend zie je vlak voor je een vuilniszak in een vreemde vorm liggen. Nieuwsgierig draai je de zak om en dan schrik je je rot: er valt een arm uit... “Shit! Ik moet hier weg!” Op de trap struikel je bijna over een kookwekker. Er staat wat op geschreven: “Geniet nog van je laatste minuten.” Het lijkt erop dat de kidnapper je nog vijftien minuten geeft voordat hij je afmaakt...

Prison Island: "Sorry Brent..." fluister je, terwijl je met trillende handen de aansteker uit de zak van de bewusteloze bewaker grist. "Sorry, maar ik heb geen keuze." Negen jaar lang heb je op dit moment gewacht. Sinds het moment dat je op dit zwaarbewaakte gevangeniseiland ‘Iudicium’ terechtkwam voor het plegen van een aanslag op de president. Niet dat je die aanslag daadwerkelijk gepleegd had, maar de organisatie die jou de schuld gaf was zo grondig geweest dat niemand je geloofde. Deze ochtend werd je uit je cel gelicht door drie chagrijnige bewakers en meegenomen naar het kantoor van de directeur. Die vertelde je dat hij een dringend probleem had met zijn computer. Omdat jij de enige op het eiland bent met ICT-ervaring, roept hij wel vaker je hulp in. Deze keer had hij een groter probleem dan normaal: zijn computer had te kampen met een serieuze cyberaanval. Precies volgens plan. Terwijl je bezig was met het bestrijden van deze cyberaanval kreeg de directeur een dringend telefoontje. Blijkbaar was er een flinke oproer in het cellencomplex aan de gang, veroorzaakt door één van je elf medegevangenen. De directeur nam twee bewakers met zich mee en haastte zijn kantoor uit. Jij bleef achter met maar één bewaker, Brent. Je zag kans hem te overmeesteren. Met de aansteker in je hand loop je naar het bureau van de directeur en opent de bovenste la. Daarin vind je een sleutel en de toegangspas van de directeur. Je pakt je ontsnappingsplan erbij, streept symbolisch de eerste stap door en steekt met Brents aansteker het plan in de fik. Het brandalarm gaat af. De ontsnapping is begonnen. Je hebt 1 uur om van het eiland te ontsnappen voordat de bewakers volgens het protocol het eiland hermetisch hebben afgesloten...

Mad House: Je vriendin Diane is onterecht in een krankzinnigengesticht opgenomen vanwege epilepsie. Het enige contact dat jullie mogen hebben is via brieven. Hierin lees je dat het steeds slechter met haar gaat. Nadat je haar brief hebt gelezen waarin ze schrijft dat er op 6 februari om 14:00 uur een gruwelijke lobotomiebehandeling gaat plaatsvinden, besluit je haar zo snel mogelijk te bevrijden uit deze hel. Want je weet dat je vriendin na deze behandeling, waarbij met een naald boven de oogbol in de hersenen geprikt wordt, nooit meer dezelfde zal zijn. Door een zenuwinzinking te faken probeer je als patiënt binnen de zwaarbeveiligde muren van het gekkenhuis te komen. Het gekkenhuis zit in een groot, oud gebouw dat al heel lang dienstdoet als psychiatrisch ziekenhuis. Het gebouw staat grotendeels leeg en het lijkt alsof de oude patiënten elk moment als geesten kunnen verschijnen. Je hoort vreemd gegil, geschreeuw en gebonk van de aanwezige krankzinnigen. Als je al niet gek was, dan word je het hier wel...

Inhoud: Hint decoder, hintboek per avontuur, introductiespel Kidnapped, avonturen: Prison Island en Mad House.
Nodig: Smartphone met Escape Room the Game app OF de Chrono Decoder uit het basisspel.

Leeftijd: 16+
Aantal spelers: 2
Spelduur: 60 min
Afmetingen doos: 19 x 29 x 4 cm 

Sorteren op:

Review toevoegen

Deze review wordt niet direct geplaatst omdat deze eerst  goedgekeurd moet worden door de beheerder. Wanneer deze review goedgekeurd is, verschijnt hij op deze pagina.

Geen reviews gevonden.

Stel een vraag over dit product

Velden met een * zijn verplicht om in te vullen.

Jouw vraag is verzonden! Bedankt.

We zullen jou zo snel mogelijk voorzien van een antwoord.

Laatst bekeken producten